Κάνουν λάθος μερικοί αν νομίζουνε πως: Γάδαρο ηβρήκανε θα πάρουν και στομόχι

Επειδή τελευταία έχει γίνει πολύ της μόδας, εξω θεσμικοί, συμπολίτες μας να στέλνουν επιστολές , απαιτώντας μάλιστα αυτές να δημοσιευθούν σε ένα προσωπικό blog, θέλω να καταστήσω σε όλους σαφές πως εγώ δεν έχω ενημερωτική ιστοσελίδα.
Έχω ένα προσωπικό blog, που επισκέπτονται δεκάδες χιλιάδες αναγνώστες , προκειμένου να διαβάσουν την άποψή μου, για ζητήματα που απασχολούν το τόπο μου.
Δόξα σοι ο θεός υπάρχουν στη Σαντορίνη, δεκάδες ενημερωτικά site, τα οποία ανήκουν σε έγκριτους δημοσιογράφους οι οποίοι κάνουν  κατά κοινή ομολογία σπουδαία δουλειά.
Εγώ ενημερωτικό site δεν έχω, προς το παρόν.
Θέλω λοιπόν να σημειώσω πως το προσωπικό μου blog δεν θα δημοσιεύσει επιστολές με άλλους συντάκτες.
Α κάποιος θέλει να γράψει επώνυμα τη γνώμη του για κάποιο άρθρο μου, μπορεί ως σχόλιο να το κάνει κάτω ακριβώς από το άρθρο, χωρίς ασφαλώς βωμολοχίες.
Το λέω αυτό γιατί κάποιοι έχουν ενοχληθεί με ορισμένα από τα άρθρα μου (π.χ το ΙΜΠΗΣ, ο κ. Πανοτόπουλος κ.λ.π)
Εχουν  όμως οι ίδιοι και προσωπικές σελίδες στο FB και μπορούν να αναρτήσουν  τις επιστολές τους, ή να τις στείλουν σε κάποιο δημοσιογράφο να τις αναρτήσει, (πιστέψτε με πολύ εύκολα, δεν θα ζοριστείτε καθόλου).
Αφήστε  λοιπόν να λέω κι εγω τη γνώμη μου, να καταγράφω τις αγωνίες μου για το τόπο μου, σε ένα προσωπικό blog, κι αν είμαι λάθος θα με κρίνει ο κόσμος, θα μου γυρίσει τη πλάτη και δεν θα με διαβάζει.
Και πιστέψτε με , η μεγαλύτερη τιμωρία σε έναν δημοσιογράφο είναι να μην τον αποδέχεται ο κόσμος.
Εμένα προς το παρόν με αποδέχεται, το αποδεικνύουν οι χιλιάδες επισκέψεις εδώ.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΒΙΝΤΕΟ : Στον Αθηνιό, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης, προσέκρουσε ελαφρά στις 7 το πρωί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο “Πρέβελης”