Μπράβο στους Αστυνομικούς και Λιμενικούς μας.

Αισθάνομαι φίλοι μου την ανάγκη μέσα από τη προσωπική μου ιστοσελίδα να ευχαριστήσω με όλη μου τη καρδιά τους αστυνομικούς μας, τους Λιμενικούς,  αλλά και τους εργαζόμενους στην Ένωση λεμβούχων.
Και πιστεύω πως το κάνω και εκ μέρους όλων σας αυτή τη στιγμή.
Μακριά από κάθε ιδεοληπτική, κομματική ή άλλη σκοπιμότητα.
Χθες Σάββατο βρέθηκα στον Αθηνιό και είδα τον τρόπο που λειτουργούν Αστυνομικοί και Λιμενικοί.
Πως συνεργάζονται, πως παίρνουν τα μέτρα ασφαλείας που πρέπει.
Περιπολικό περίμενε με 2 αστυνομικούς στο λιμάνι μας για να ελέγξουν τυχόν επιβάτες που θα έφταναν.
Λιμενικοί μαζί τους , δεν αφήνουν τίποτε χωρίς έλεγχο.
Μου ζήτησαν ευγενικά τα χαρτιά μου, τα έδειξα με μεγάλη ευχαρίστηση και δεν σας κρύβω πως για πρώτη φορά αισθάνθηκα πως μου άρεσε που με ελέγχουν.
Γιατί σκέφτηκα πως αυτά τα παιδιά, που μέρα νύχτα μας προστατεύουν έχουν τις οικογένειές τους, τα παιδιά τους, τα σπίτια τους.
Και είναι στη πρώτη γραμμή , πιστοί στο καθήκον τους.
Δεν θέλω να μιλήσω βέβαια για τους ΕΚΑΒΙΤΕΣ που συνάντησα , τους γιατρούς και το νοσηλευτικό μας προσωπικό.
Αυτοί είναι «ήρωες» πραγματικά και έτσι πρέπει να τους βλέπουμε όλοι.
Αισθάνομαι την υποχρέωση να τους πω ένα μεγάλο μπράβο και για δικό σας λογαριασμό και να τους ευχαριστήσω δημόσια για τον άψογο τρόπο που εκτελούν τα καθήκοντά τους.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΒΙΝΤΕΟ : Στον Αθηνιό, κατά τη διάρκεια χειρισμών πρόσδεσης, προσέκρουσε ελαφρά στις 7 το πρωί το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο “Πρέβελης”